Corona Extra byla poprvé uvařena v roce 1925 v pivovaru Cervecería Modelo v Mexiko City a o deset let později se stala nejprodávanějším pivem v Mexiku. Dnes je Corona Extra známá a oblíbená po celém světě především díky konceptu „Find Your Beach“. Značka, která je spojením pláže jako exotického místa určeného k odpočinku, ikonické lahve a servírovacího rituálu, se dováží do 180 zemí světa. „Těší mě, že naše portfolio rozšiřujeme o další známou pivní značku a věřím, že mexická Corona Extra přinese trochu „slunce do pivního světa“ a naši konzumenti si ji oblíbí,“ říká Zdeněk Prajs, marketingový ředitel společnosti Pivovary Staropramen.
Značku Corona Extra bude společnost Pivovary Staropramen nabízet především ve vybraných provozovnách. Zakoupit ji bude možné také ve vybraných obchodech. „Naším cílem je postupně rozšiřovat povědomí a distribuci značky Corona Extra u nás. Spotřebitelé se tak mohou těšit na její větší dostupnost,“ doplňuje Zdeněk Prajs.
Corona Extra je spodně kvašený světlý ležák s obsahem alkoholu 4,5 %, který se vyrábí výhradně v Mexiku. Ve světě i u nás si vybudoval pozici oblíbeného party drinku. Jeho konzumace je spojená s typickým rituálem, kdy se pije přímo z lahve s plátkem limetky.